29. 11. 2013

Kŕmidlo pre vtáky z plastovej fľaše

Každoročne vyrábame doma na jeseň a cez zimu rôzne jednoduché krmítka pre vtáčiky a preto, keď som videla tento pekný nápad na Pintereste, okamžite ma zaujal. Mám rada šikovné nápady v ktorých sa recykluje materiál, v tomto prípade plastová fľaša od vody a stará zlomená vareška.


Do spodnej časti plastovej flaše nožom vyrežem oproti sebe jeden menší a jeden väčší otvor, aby som cez flašu mohla prestrčiť varešku. Vareška môže byť aj nejaká staršia (napr. s dolámanou rúčkou), ktorú by ste aj tak vyhodili. Druhý otvor musí byť trochu väčší, aby krmivo mohlo vypadávať na varechu. Flašu naplním krmivom (ja som si pomohla starým lievikom). Flašu zavriem a okolo hrdla uviažem špagát. Hotovo. Kŕmidlo môžeme zavesiť na strom. Výrobu kŕmidla zvládnu s menšou pomocou aj deti.
zdroj: Nápad koluje každú zimu po Pintereste a po Facebooku. Ja som postupovala podľa tohto NÁVODU, len som použila iba jednu varešku a zavesenie na strom som vyriešila trochu inak, viď foto.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ď A K U J E M za návštevu môjho blogu a príjemný deň Vám prajem... JANA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vyhľadávať v tomto blogu



SUROVINY PODĽA ABECEDY

A  C  Č  G  H  J  K  M  N  O  Š  T  V  U  Ž